Trening wpływa na całe życie

Blog z poradami, przepisami na zdrowe życie

dla całej rodziny

Porady jak wykonać trening dla dzieci i rodziców

Od lat trening dla dzieci i rodziców leży u podstaw naszej pracy. Na naszej ścieżce trenera spotykamy niezliczone problemy, ponieważ współpracujemy z rodzicami i dziećmu. Codziennie musimy stawiać im czoło, aby je rozwiązać. Do najczęściej spotykanych należą:

  • nadmierna tkanka tłuszczowa,
  • brak pomysłów na animacje dla dzieci,
  • oraz kompletny brak czasu na ogarnięcie spraw dietetycznych.

Trening dla dzieci i rodziców to bardzo ważny aspekt, bo wewnętrzną energię trzeba spożytkować na coś pożytecznego. Trening to idealny sposób, aby pogłębić relacje, a przy okazji zrobić dobrą formę! Dokłądając do tego odpowiednie triki dietetyczne i motywacyjne sposoby na systematyczne działanie- sukces wisi w powietrzu.

Na blogu znajdziesz porady treningowe, animacyjne i dietetyczne dla dzieci. Znajdziesz sposoby na tworzenie harmonogramów treningowych i sposobów na oszczędzanie czasu i pieniędzy.

Staramy się pisać systematycznie, aby być jak najbliżej Twoich codziennych wyzwań. Wspieramy, inspirujemy i po prostu jesteśmy! Zostań z nami na dłużej, a przekonasz się, że budowanie formy to nie taki straszny porces jakim go malują! 

NAJNOWSZE PUBLIKACJE

Sałatka z selera w 10 minut. To idealna propozycja dla osób zapracowanych, nie mających wiele czasu na szybkie pożywne danie. Jest to również super propozycja do przemycenia porcji warzyw swoim Ninja kids w ciągu dnia w jednym z posiłków. Seler to bogactwo witamin i minerałów, ma w sobie wysoką zawartość błonnika i jest jednym z afrodyzjaków. Polecany szczególnie mężczyznom.

Ziemniak to warzywo, które świetnie zaadoptowało się na naszych ziemiach i wyżywiło wiele pokoleń Polaków. Miało znaczący wpływ na przetrwanie Polaków w trakcie głodu, “II Wojny Światowej”.  

Ziemniak to bogate źródło błonnika, minerałów, witamin, w szczególności witaminy C. To jedno z najpopularniejszych warzyw na świecie. 

Treningi w domu z dziećmi to idealny sposób na wspólne spędzenie czasu, pogłębienie więzi rodzinnych, a także spalenie zbędnych kilokalorii. Nie ukrywajmy! Każdy z nas siedząc w domu dietetycznie zgrzeszył choć raz. Jeśli chcesz pozbyć się skutków, zapraszamy do przeczytania do końca.

Zapotrzebowanie kaloryczne jest świetnym narzędziem w kontekście budowania świadomości na temat żywienia. Jego znajomość pomaga budować szczupłą sylwetkę. Ale czy naprawdę chodzi nam o to, aby na wieki wieków wszędzie biegać z wagą kuchenną? Czy już zawsze będziemy musieli mieć przy sobie tabele kaloryczności, aby pozwolić sobie na cokolwiek do zjedzenia?