Regulamin
§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady funkcjonowania dla Drużyny “Ninja Kids” oraz uczestnictwa w zorganizowanych zajęciach sportowych zwanych dalej „treningiem/gami”. Z markę odpowiedzialnym jest:
Sportplay Sp. z o.o. z siedzibą w Mrocznie 70, 13-324 Grodziczno, wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, na podstawie wpisu dokonanego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS: 0000868904, posiadająca numer NIP: 8771483271, numer REGON: 387476079,
(dalej: „Drużyna”).
§2 ŚWIADCZENIE USŁUG
-
Świadczenie usług następuje w formie zawarcia umowy członkowskiej i poprzez opłacenie karnetu lub wejściówki i zaakceptowanie regulaminu.
-
Sprzedaż usług następuje w formie zawarcia umowy członkowskiej i opłacenia karnetu lub wejściówki.
-
Członkiem drużyny może być osoba pełnoletnia, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych. Osoba małoletnia, może zostać przyjęta w poczet członków drużyny za zgodą swoich przedstawicieli ustawowych.
-
Termin ważności karnetu to jeden miesiąc
-
Korzystanie z karnetu przez klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy z Drużyną na czas nieokreślony z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia.
-
Członek drużyny podlega prawom i obowiązkom wynikającym z wybranego rodzaju karnetu.
-
Status Członka drużyny uzyskuje się z momentem wykupu pierwszego karnetu i akceptacją niniejszego regulaminu podczas zakupu. W przypadku gdy o członkowsko ubiega się dziecko, w jego imieniu płatności i akceptacji niniejszego Regulaminu dokonuje przedstawiciel ustawowy. Nabycie statusu nie może nastąpić wcześniej niż po dokonaniu należnych płatności na rzecz drużyny, wynikających z obowiązującego cennika karnetów i wejściówek jednorazowych, w terminach określonych regulaminem.
-
Członek drużyny (przedstawiciel ustawowy członka drużyny) zobowiązuje się do terminowego regulowania opłaty za karnet za dany okres rozliczeniowy.
-
Pierwsza rata miesięczna płatna jest w dniu zawarcia umowy i stanowi zapłatę za pierwszy miesiąc korzystania z usług Operatora.
-
Płatności wynikające z tytułu umowy, zawartej w systemie płatności miesięcznej, Członek drużyny zobowiązuje się dokonywać z góry za kolejny miesiąc, nie później niż na 24 godziny przed ustalonym treningiem. Brak wniesienia opłaty w w/w terminie może spowodować niedopuszczenie Członka drużyny do danego treningu.
-
Członkostwo w drużynie jest imienne i nie może zostać przeniesione na osobę trzecią.
-
Członkostwo może zostać rozwiązane bez wypowiedzenia, jeżeli w opinii Operatora drużyny “Ninja Kids” kontynuacja członkostwa może zaszkodzić reputacji i interesom drużyny, w szczególności z powodu agresywnego lub groźnego zachowania, wandalizmu lub innych zachowań niezgodnych z zasadami współżycia społecznego.
-
Członkostwo może zostać rozwiązane przez Operatora, jeżeli Drużyna “Ninja Kids” całkowicie zakończy działalność.
-
Niezależnie od powyższych postanowień, Członek Drużyny nie ma prawa do korzystania z treningów w przypadku, gdy zalega z jakąkolwiek opłatą członkowską lub inną płatnością na rzecz drużyny “Ninja Kids”. W takiej sytuacji drużyna jest zwolniona od obowiązku dokonywania jakichkolwiek świadczeń na rzecz Członka Drużyny do czasu uregulowania jego zadłużenia, w szczególności Drużyna ma prawo do wyproszenia Członka Drużyny z treningu.
-
1 raz na 12 miesięcy Członek Drużyny ma możliwość bezpłatnego zawieszenia członkostwa bez podawania przyczyny na czas określony 30 dni. W przypadku chęci zawieszenia członkostwa na okres dłuższy, Klient zobowiązany jest do indywidualnego ustalenia zaistniałego faktu z Drużyną. W przypadku ponownej chęci skorzystania z prawa do zawieszenia karnetu, klient zobowiązany jest uiścić 50 zł należności za każde 30 dni zawieszenia z góry. W okresie zawieszenia członkostwa spłacanego w ratach miesięcznych obowiązek płacenia składki miesięcznej ustaje. Po zakończeniu okresu zawieszenia członkostwa, obowiązek płacenia zostaje wznowiony.
-
Odrobienie treningu jest możliwe wtedy, gdy klient wypisze uczestnika treningu z zajęć na minimum jedną godzinę przed rozpoczęciem zajęć. W sytuacji, gdy klient tego nie zrobi z jakiejkolwiek przyczyny, wejściówka przepada.
-
Klient oświadcza, że zdaje sobie sprawę, że głównym beneficjentem zajęć są osoby w wieku 5-12 lat. Klient wie, że dzieci w tym wieku mogą nie mieć tyle zdolności interpersonalnych co wykształcona osoba dorosła. W związku z tym, dzieci nie potrafią radzić sobie z opiniowaniem tak dobrze, jak dorośli. Klient oświadcza, że w związku z powyższym, przyłoży wszelkich starań do dbania o dobre imię drużyny, a wszelkie kwestie sporne wynikające z nieporozumień, pomyłek i innych indywidualnych przesłanek zostaną wyjaśnione indywidualnie, mailowo lub telefonicznie poza opinią publiczną. Tym samym drużyna deklaruje reagować na tego typu sytuacje z wysokim priorytetem i proklienckim nastawieniem.
§3 PŁATNOŚCI
-
Płatności są możliwe za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub webowej.
-
Operatorem płatności jest znany, bezpieczny i cieszący się dobrą opinią podmiot – DotPay, który umożliwia proste płatności internetowe oraz mobilne (w tym BLIK),
-
Przed wykupieniem karnetu lub wejścia jednorazowego należy skonsultować się z trenerem (operatorem) Drużyny “Ninja Kids”, aby zapytać o dostępność miejsc w interesującym terminie.
-
Po otrzymaniu informacji o wolnym miejscu należy wykupić wejściówkę minimum 15 min przed treningiem i zapisać się do grupy,
-
Płatności za karnety są realizowane z góry za treningi, nie później niż 15 min przed treningiem,
-
Należy zachować ciągłość w płatności za treningi. Brak płatności po wyczerpaniu karnetu, traktowany jest tak, jakby Członek Drużyny był nieobecny, a to nie zwalnia go z płatności za trening. Przykładamy dużo starań do tego, aby informować Cię o stanie Twojego karnetu, ale również zachęcamy, aby kontrolować jego stan w aplikacji mobilnej.
-
Cennik Podstawowy:
-
Bezpłatne wejście: 0 zł brutto- ważny 1 miesiąc, dostępny jednorazowo,
-
Jednorazowe wejście: 40 zł brutto- czas nieokreślony,
-
Karnet 4 wejścia: 139 zł brutto – ważny 1 miesiąc lub do wyczerpania sesji,
-
Karnet 8 wejść: 278 zł brutto – ważny 1 miesiąc lub do wyczerpania sesji,
-
-
Program Ambasador Ninja Kids:
-
Operator premiuje lojalność i zaangażowanie za polecanie treningów dzieląc się prowizją za wykupione karnety,
-
W aplikacji mobilnej do każdego konta głównego przypisany jest link referencyjny. Aby otrzymać prowizję należy wysłać link swojemu znajomemu. Po wykupie przez niego karnetu otrzymasz prowizję, a Twój znajomy zniżkę na pierwszy karnet,
-
Prowizja za polecenie: 15zł, zniżka na pierwszy karnet: 15zł,
-
Program Ambasador działa automatycznie. Należy tylko poprosić swojego znajomego, aby skorzystał z tego linku, a będzie miał 15 zł taniej pierwszy karnet,
-
Prowizja ląduje na Twoim portfelu w aplikacji. Możesz ją wykorzystać na obniżenie kosztów swojego karnetu.
-
-
Alternatywne rozwiązania płatności
-
Zbieranie do portfela funduszy z poleceń nowych klientów W sytuacji, gdy klient chce zrealizować środki, ma obowiazek poinformować o tym drużynę pod adresem kontakt@sportplay.pl. Wówczas zostanie wygenerowany kod rabatowy o równowartości uzbieranych środków.
-
-
Bezpłatne pierwsze wejście jest możliwe dla osób poszukujących treningów dla dzieci, chcących zapisać swoje dziecko na dłużej systematycznie (przyjście z zamiarem wykupienia karnetu). W przypadku uczestniczenia w zajęciach jednorazowo (przyjazd do Trójmiasta na wczasy lub szukanie odskoczni, jednorazowej rozrywki) należy opłacić jednorazowy trening najpóźniej na 15 min przed treningiem.
§4 KONTA I SUBKONTA W APLIKACJI MOBILNEJ
-
W koncie głównym wpisujesz dane swojego pierwszego dziecka, (jeśli chcesz zmienić napisz pod adres kontakt@sportplay.pl)
-
W subkoncie wpisujesz dane swojego drugiego dziecka, (jeśli chcesz zmienić napisz pod adres kontakt@sportplay.pl)
-
Analogicznie w kolejnych subkontach wpisujesz dane kolejnych dzieci,
-
Z konta głównego możesz zarządzać całym karnetem (widzisz ile wejść CI zostało, kiedy będzie następna płatność itp).
-
W obrębie jednego konta można utworzyć profile dowolnej ilości dzieci.
§5 KARNETY I WEJŚCIÓWKI:
-
Ogólne postanowienia:
-
W przypadku karnetów istnieje możliwość odrobienia nieobecności, jeśli uczestnik zostanie wypisany najpóźniej godzinę przed rozpoczęciem się zajęć. Wypisujemy za pomocą aplikacji mobilnej.
-
Istnieje możliwość jednorazowego, bezpłatnego zawieszenia karnetu na 30 dni. W tym celu należy skonsultować się bezpośrednio z Drużyną. W sytuacji, gdy istnieje konieczność ponownego zawieszenia karnetu, należy zapłacić 50 zł za każde 30 dni zawieszenia.
-
Operator Drużyny “Ninja Kids” nie bierze odpowiedzialności za sytuacje na drodze utrudniające dojazd, brak dopilnowania procedury wypisania z zajęć na godzinę przed ich rozpoczęciem, pojawienia się choroby wywołanej wirusem lub bakterią w dniu treningu, kiepskie samopoczucie lub chęć odpoczynku w dniu treningu. W każdej z tych sytuacji trening w karnecie przepada bez możliwości odrobienia jej.
-
Klient zobowiązuje się do przestrzegania proponowanych zasad w regulaminie. Drużyna zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia karnetu w trybie natychmiastowym w sytuacji gdy klient systematycznie szuka i wykorzystuje luki w regulaminie w celu uzyskania korzyści majątkowych większych niż otrzymali inni klienci. W takiej sytuacji, jeśli klient nadal chce korzystać z treningów Ninja Kids, może otrzymać ostrzeżenie lub indywidualną propozycję “karnetu naprawczego”, którego celem jest rekompensata utraconych korzyści przez innych klientów oraz drużyny.
-
-
Karnet 4 wejść (słownie: czterech wejść) ważny przez 1 miesiąc:
-
Karnet ważny 1 miesiąc,
-
Karnet uprawnia do 4 wejść w dowolnych lokalizacjach na przestrzeni całego miesiąca,
-
Odrobienie zajęć jest możliwe, gdy wypiszesz się z zajęć na minimum 1 godzinę przed ich rozpoczęciem
-
Dostępne grupy treningowe zawsze znajdziesz na https://www.sportplay.pl/kalendarz
-
płatności należy dokonać nie później niż 15 min przed deklarowanym treningiem oraz każdorazowo po wyczerpaniu 4 treningów lub terminu jego ważności
-
cena: 139 zł brutto/Członka Drużyny
-
Maksymalna ilość uczestników na grupie: 20 osób
-
Karnet 8 wejść(słownie: dwa razy cztery wejścia) ważny przez 1 miesiąc:
-
Karnet ważny 1 miesiąc,
-
Karnet uprawnia do 4 wejść w dowolnych lokalizacjach na przestrzeni całego miesiąca,
-
Odrobienie zajęć jest możliwe, gdy wypiszesz się z zajęć na minimum 1 godzinę przed ich rozpoczęciem
-
Dostępne grupy treningowe zawsze znajdziesz na https://www.sportplay.pl/kalendarz
-
płatności należy dokonać nie później niż 15 min przed deklarowanym treningiem oraz każdorazowo po wyczerpaniu 8 treningów lub terminu jego ważności
-
cena: 278 zł brutto/Członka Drużyny
-
Maksymalna ilość uczestników na grupie: 20 osób
-
-
Jednorazowe wejście:
-
Jedno wejście ważne bezterminowo,
-
Odrobienie zajęć jest możliwe, gdy wypiszesz się z zajęć na minimum 1 godzinę przed ich rozpoczęciem
-
Dostępne grupy treningowe zawsze znajdziesz na https://www.sportplay.pl/kalendarz
-
płatności należy dokonać nie później niż 15 min przed deklarowanym treningiem,
-
cena: 40 zł brutto/Członka Drużyny
-
Maksymalna ilość uczestników na grupie: 20 osób
-
Jednorazowe wejście nie jest wiążące terminowo umową
-
-
Drużyna zastrzega sobie prawo do zmiany cen i zasad związanych z karnetami i wejściówkami jeśli uzna, że wpłynie to pozytywnie na rozwój drużyny.
§6 OGÓLNE WARUNKI KORZYSTANIA Z TRENINGÓW NINJA KIDS
-
Regulamin Drużyny ma zapewnić optymalny trening wszystkim Członkom drużyny.
-
Pracownicy Drużyny pozostają do dyspozycji Członków Drużyny, z uwzględnieniem zasad i wyjątków przewidzianych w Regulaminie Drużyny.
-
Operator świadczy usługi w zakresie treningów grupowych na świeżym powietrzu.
-
Udział w treningach Drużyny Ninja Kids wymaga sprawności fizycznej, odporności psychicznej i wytrwałości. Udział w treningach Ninja Kids niesie za sobą znane i nieprzewidziane ryzyko fizycznych obrażeń lub/i śmierci, choroby lub/i zniszczenia, utraty osobistej własności. Udział w treningach drużyny Ninja Kids jest całkowicie dobrowolny i wynikający z wolnej woli Członka, który musi zaakceptować każde i całe ryzyko oraz wyrazić zgody i potwierdzić, że jego udział w każdym z treningów następuje z własnej nieprzymuszonej woli i jest całkowicie dobrowolny niezależnie od tego co zostało mu zasugerowane w jakikolwiek sposób.
-
Uczestnik treningów Ninja Kids sam decyduje o tym (lub opiekun ustawowy), czy jego stan zdrowia, kondycja czy inne uwarunkowania umożliwiają mu udział w treningu lub jego części.
-
Każdy z Członków Drużyny przystępuje do ćwiczeń na własną odpowiedzialność. W celu uzyskania informacji dotyczących możliwości wykonywania ćwiczeń fizycznych oraz braku istnienia jakichkolwiek przeciwwskazań do uczęszczania na treningi Drużyny Ninja Kids, Członek Drużyny powinien zasięgnąć opinii lekarza pierwszego kontaktu i uzyskać zgodę na uczestnictwo. W sytuacji braku zgody lekarza to rodzic bierze na siebie odpowiedzialność za aktualny stan zdrowia Członka Drużyny Ninja Kids.
-
Członek Drużyny oraz prawny opiekun (rodzic), musi wiedzieć, że treningi mają charakter o podwyższonym ryzyku. Oznacza to, że znacznie częściej mogą wystąpić otarcia, stłuczenia, skręcenia, wstrząśnienie mózgu i urazy głowy, złamania w wyniku upadków, potknięć i poślizgnięć, rany cięte od szkła, rany szarpane od zahaczenia o płot, zasieki;
-
Zalecamy wykupić dodatkowe ubezpieczenie NNW dla Członka Drużyny. Współpracujemy z PKO. Pakiety ubezpieczenia mamy już od 45zł/dziecko.
-
W przypadku złego samopoczucia, urazu, kontuzji lub innych problemów zdrowotnych, Członek drużyny powinien niezwłocznie poinformować instruktora/trenera przed rozpoczęciem zajęć.
-
Członek Drużyny Ninja Kids powinien korzystać z treningów zgodnie z ich przeznaczeniem
i w sposób wskazany przez Operatora Drużyny (trenerów) lub wynikający ze stosownych instrukcji bądź informacji. Operator drużyny Ninja Kids mogą poprosić Członka Drużyny o opuszczenie treningu, w przypadku:-
gdy zachowanie Członka Drużyny zagraża bezpieczeństwu innych Członków Drużyny, oraz porządkowi na treningu,
-
nie przestrzegania poleceń wydawanych przez Operatora Drużyny (trenerów),
-
nieprzestrzegania zasad, które prowadzą do utraty czasu treningu,
-
gdy zachowanie Członka Drużyny jest sprzeczne z postanowieniami niniejszego Regulaminu Drużyny Ninja Kids.
-
-
Członek Drużyny ponosi materialną odpowiedzialność za uszkodzenie lub zniszczenie mienia publicznego lub prywatnego na skutek braku stosowania się do zaleceń trenera.
-
Operator zastrzega sobie prawo odmowy zawarcia umowy, w przypadku powzięcia uzasadnionego przekonania o możliwości zagrożenia bezpieczeństwu Członków Drużyny.
§7 Nagrywanie VIDEO i AUDIO
-
Klient przyjmuje do wiadomości i zgadza się, że na treningach będą robione zdjęcia oraz kręcone filmy, które do celów marketingowych, są publikowane na Facebooku, instagramie, Youtube oraz przez innych partnerów medialnych generując ruch organiczny lub/i płatny w celu rozwoju Drużyny Ninja Kids i promowania aktywności fizycznej wśród młodzieży i dorosłych tj. dotarcie do szerszego grona odbiorców. Skutkiem tych działań są zdjęcia dzieci na plakatach promocyjnych. Operator wykonuje wyżej opisane czynności w celu utrzymania i rozwoju Drużyny. Tym samym Operator oświadcza, że z dużą starannością podchodzi do jakości publikowanych materiałów z udziałem Członków Drużyny oraz dobierania grupy odbiorców podczas kampani marketingowych, aby ograniczyć wyświetlanie materiałów audio-wizualnych osobom niepożądanym. Gwarantujemy, że nigdy nie zestawiamy ze sobą kilku danych osobowych tj Imię czy nazwisko, dane adresowe lub kontaktowe, które mogłyby ułatwić identyfikację osoby ze zdjęcia.
-
Dostęp do materiałów audio-wizualnych posiada wyłącznie Operator Ninja Kids oraz zaufani partnerzy świadczący usługi pomagające realizować pkt.1 (marketerzy, montażyści, graficy, redaktorzy itp.)
-
Materiały audio-wizualne opublikowane na stronach będą widnieć na nich do momentu zakończenia działalności danego miejsca w sieci, a magazyn Operatora przechowuje materiały nie więcej niż 5 lat od czasu zdobycia materiałów. Członek Drużyny ma możliwość uzyskania wglądu do zgromadzonych materiałów z udziałem swojego wizerunku.
-
Operator zastrzega sobie prawo do odmówienia możliwości wykupienia karnetu na następne miesiące i uczestnictwo w zajęciach w sytuacji częstego zgłaszania usunięcia materiałów audiowizualnych z bazy bez podawania powodu lub/i powodu chęci pozostania anonimowym lub innych powodów, które w opinii Operatora nie działają na szkodę Członka Drużyny. W interesie Operatora jest dostarczenie usług na najwyższym możliwym poziomie, a jest to możliwe tylko dzięki zdobywaniu dobrych jakościowych materiałów marketingowych. Treningi Ninja Kids są treningami grupowymi, dlatego częste usuwanie materiałów marketingowych w wyniku obecności jednego dziecka chcącego zachować anonimowość powoduje utratę przez Operatora dobrego materiału audiowizualnego z udziałem pozostałych Członków Drużyny, który często jest bardzo kosztowny. Brak materiałów marketingowych może skutkować upadkiem Drużyny Ninja Kids, co jest sprzeczne z interesem obu stron umowy (Drużyny oraz Członka Drużyny). W kontekście zachowania anonimowości proponujemy, aby dziecko do tych celów miało maskę lub komin uniemożliwiający rozpoznanie. To w gestii rodziców (opiekunów prawnych) leży zabezpieczenie wizerunku swojego dziecka. Jeśli dostępne środki nie pozwalają na zachowanie anonimowości w żaden sposób na naszych zajęciach, niestety i z bólem serca polecamy zrezygnować z naszych zajęć grupowych i sugerujemy poszukać zajęć indywidualnych, na których dostępne środki ochrony mogą wystarczyć.
-
Pochodzenie materiałów audio-wizualnych jest różna: profesjonaliści, rodzice, amatorzy filmu i fotografii, trenerzy, osoby niepowiązane. Gwarantujemy, że z nadesłanych materiałów do Drużyny starannie selekcjonujemy publikowane materiały i dbamy o to, aby publiczny wydźwięk był pozytywny, oraz dbamy o budowanie dobrego wizerunku każdego Członka Drużyny.
-
Informujemy, że wszystkie nasze zajęcia odbywają się w publicznej przestrzeni. Stąd przypadkowi przechodnie, rodzice, systemy miejskiej rejestracji obrazu mogą służyć jako źródło udostępniania wizerunku. Z uwagi na ten fakt nie możemy zagwarantować pełnej anonimowości podczas życia w drużynie Ninja Kids. Jedyna propozycja jest taka, aby rodzic zastanawiał się jak zasłaniać twarz dziecka, oraz unikał publikacji twarzy dziecka pod własnym nazwiskiem w mediach społecznościowych, które za pomocą systemów informatycznych mają zdolność do wykrywania tożsamości po twarzy. Jeśli zależy Ci na obniżeniu ryzyka zdradzenia swojej tożsamości to polecamy: unikać zestawiania ze sobą różnych danych w mediach społecznościowych (w szczególności w zestawieniu: imię, nazwisko, telefon, adres, twarz, praca, status związku, dziecko), zakrywanie twarzy, korzystanie z sieci VPN, starać się nie opowiadać wszystkim, że dbasz o anonimowość (zawsze znajdzie się ktoś, kto udowodni, że robimy to kiepsko), używać internetu do celów zawodowych na tyle ile jest to konieczne, umówić się ze specjalistą w zakresie ochrony danych osobowych.
§8 GODZINY FUNKCJONOWANIA DRUŻYNY NINJA KIDS
-
Aktualne godziny funkcjonowania drużyny opisane są zawsze w kalendarzu na stronie https://sportplay.pl/kalendarz oraz w aplikacji mobilnej i webowej “WODGURU”
-
Członek Drużyny w celu korzystania z karnetu ma obowiązek zapisywać się na grupy treningowe sam. Oczywiście, może zrobić to trener, ale w tym przypadku członkowie mogą stracić nawet 10 minut treningu na czynności administracyjne. Skrupulatnie zapisuj dziecko na zajęcia.
-
Drużyna Ninja Kids może zostać zamknięta. O tym fakcie Członkowie zostaną poinformowani SMS-em, mailem oraz w ogólnodostępnym miejscu (internet).
§9 FUNKCJONOWANIE W RAMACH DRUŻYNY NINJA KIDS
-
Funkcjonowanie drużyny oparte jest na wzajemnym szacunku, współdziałaniu, otwartości i pozytywnym nastawieniu.
-
Członków drużyny należy odebrać z miejsca treningu nie później niż 5 minut po zakończeniu treningu. W rażącym lekceważeniu tego punktu Drużyna może naliczyć karę w wysokości 100zł za każde rozpoczęte pół godziny zwłoki doliczoną do następnego rozliczenia.
-
Członek Drużyny zobowiązany jest do przestrzegania poleceń wydawanych przez trenerów.
-
Członek Drużyny zobowiązany jest do pozostawienia ładu i porządku w miejscu treningu (posprzątać ewentualne śmieci po sobie, naprawić zniszczenia).
-
W przypadku spóźnienia trenera, Członkowie Drużyny o godzinie rozpoczęcia treningu organizują sami rozgrzewkę w postaci (krok odstawno-dostawny w lewo i prawo, 10 powtórzeń pies z głową do dołu i 10 powtórzeń pies z głową do góry, trzy razy po 10 sekund każda możliwa pozycja deski- lewym bokiem, przodem, prawym bokiem, tyłem, 20 sekund skrętoskłony, 10 wykroków na lewą nogę, 10 wykroków na prawą stronę, dwie serie 10 pełnych przysiadów na przemian z dwoma seriami 10 pompek, 10 sekund krążenia ramion w przód, 10 sekund krążenia ramion w tył, 10 sekund jaskółka na lewej nodze, 10 sekund jaskółka na prawej nodze, rozgrzanie karku- 10 sekund ugięcia przód/tył + 10 sekund ugięcia prawo lewo, 10 pajacyków klasycznych, 10 pajacyków równoległych, 20 podskoków obunóż jak na skakance, trzy serie na zmianę skip A/skip C po 5 sekund każdy, 5 przewrotów w przód przez lewe ramię, 5 przewrotów w przód przez prawe ramię, 5 gwiazd, 5 skoków w dal. Po zakończeniu tych ćwiczeń biegamy wokół miejsca zbiórki tak długo, aż pojawi się trener). W sytuacji, gdy trener pojawi się wcześniej, przejmuje rozgrzewkę.
-
Niektóre z treningów stanowią miejsca położone na terenie parków miejskich oraz wykorzystują infrastrukturę pożytku publicznego.
W przypadku, gdy trening odbywa się w takich miejscach, Członkowie Drużyny uczestniczący w tym treningu zobowiązani są ponadto do przestrzegania wszelkich regulaminów i przepisów porządkowych obowiązujących na terenie parków miejskich i innych miejscach pożytku publicznego. -
Jeżeli Operator został pociągnięty do odpowiedzialności lub naprawił szkodę powstałą na terenie parku miejskiego lub innym miejscu pożytku publicznego w związku z działaniem lub zaniechaniem Członka Drużyny, wynikającym z niezastosowania się do treści regulaminów i przepisów porządkowych, przysługuje mu prawo regresu do Członka Drużyny, odpowiadające wysokości roszczenia oraz poniesionych kosztów.
-
Niezależnie od przypadków wskazanych w Umowie, Operator ma prawo rozwiązać w formie pisemnej każdą Umowę ze skutkiem natychmiastowym, bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku, gdy Członek Drużyny rażąco narusza postanowienia Umowy lub Regulaminu, tj.:
-
zachowuje się w sposób agresywny bądź w inny sposób powszechnie uznawany na niedopuszczalny;
-
swoim niewłaściwym zachowaniem naraża innych Członków Drużyny lub przechodniów i trenerów/ instruktorów na utratę zdrowia lub życia;
-
uporczywie, pomimo co najmniej trzykrotnego wezwania do zmiany zachowania, nie stosuje się do poleceń trenera lub osoby odpowiedzialnej za prowadzenie Drużyny Ninja Kids;
-
zalega z zapłatą opłaty członkowskiej przez okres dłuższy niż 30 dni.
-
Za wszelkie szkody z winy Członka Drużyny na terenie Parku Miejskiego oraz innych obiektów pożytku publicznego, podczas treningu, w których prowadzone są zajęcia, odpowiada Członek Drużyny.
§10 UCZESTNICTWO W ZAJĘCIACH
-
Na treningu należy zjawić się 5 minut przed ustaloną godziną, aby trener mógł zaznaczyć obecność. Spóźnienie jest tożsame z nieobecnością, za które Członek Drużyny nie otrzymuje Shurikenów (opisane w punkcie “Jak zdobywać Shuriken’y”),
-
Na trening można przyjść tylko na grupę, na którą Członek Drużyny zadeklarował przyjść poprzez aplikację mobilną lub webową. W sytuacji zmiany terminu treningu, należy wypisać się z treningu najpóźniej na godzinę przed rozpoczęciem treningu.
-
Przepisywanie karnetu na innego Członka Drużyny jest niemożliwe,
-
Operator może odmówić odrobienia treningu w określonej godzinie, jeśli grupa osiągnęła maksymalny limit uczestników lub karnet Członka Drużyny jest nieopłacony.
-
Na treningach należy przyjść już przebranym w ciuchy i obuwie sportowe oraz przygotować ciuchy na zmianę,
-
Członek Drużyny może przyjść na zajęcia z osobą towarzyszącą, po ówczesnym poinformowaniu o tym fakcie Operatora (trenera), aby ten mógł zapewnić miejsce w grupie. Osoba towarzysząca może skorzystać z darmowego pierwszego wejścia na zajęcia. Osoba towarzysząca zostaje zarejestrowana w systemie obsługi klienta Drużyny Ninja Kids. Ta sama reguła obowiązuje również przy większej ilości osób towarzyszących.
-
Osoba towarzysząca, która z góry wie, że nie chce kupić karnetu z różnych powodów (jest na wakacjach, szuka jednorazowej odskoczni lub innych powodów) nie przysługuje bezpłatne wejście i Operator zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty w wysokości jednorazowego wejścia.
-
Zabronione jest przychodzenie opiekunowi i innym Członkom Drużyny na trening ze zwierzętami bez akcesoriów zabezpieczających przed spowodowaniem trwałego uszczerbku na zdrowiu kogokolwiek z drużyny lub osób w pobliżu, nawet jeśli zwierzęta poddane zostały profesjonalnej tresurze (smycz, kaganiec i inne). Należy takie zwierzęta zabezpieczyć należycie, co w naszej interpretacji oznacza zabezpieczenie w taki sposób, aby nie spowodować krzywdy ani fizycznej, ani psychicznej Członkom Drużyny i osobom w okolicy. Za urazy psychiczne uznamy również płacz dziecka wynikający z ingerencji zwierzęcia w jego strefę bezpieczeństwa. W sytuacji zlekceważenia zakazu i zaistnienia sytuacji ataku na Członka Drużyny lub osobę postronną, osoba która zlekceważyła zakaz bierze na siebie całą odpowiedzialność prawną i finansową oraz w zaistniałej sytuacji zobowiązuje się zrekompensować wywołane straty mienia, zdrowia i/lub życia poszkodowanego oraz koszty związane z utratą dobrego imienia Drużyny. Operator (trener) ma możliwość wysłać Członka Drużyny na badania/szpitala lub konsultację psychologiczną na koszt osoby, która należycie nie zabezpieczyła swojego zwierzaka i w wyniku ataku zaistnieje podejrzenie zagrożenia życia lub zdrowia fizycznego i/lub psychicznego Członka Drużyna lub osoby postronnej.
§11 INFORMACJE O SHURIKEN’ACH?
-
Shuriken to punkt, który otrzymuje się za przykładne, systematyczne realizowanie treningów, praktykowanie aktywności fizycznej poza treningami oraz dbanie o zasady panujące wewnątrz drużyny.
-
Za uczestnictwo w zajęciach Członek Drużyny otrzymuje 1 Shuriken (słownie jeden Shuriken),
-
Za wykonywanie dodatkowych zadań ustalanych przez trenerów można zdobywać dodatkowe Shurikeny, w ilości zmiennej, określonej przez Drużynę
-
Za uczestnictwo w zawodach typowanych przez Drużynę Ninja Kids można zdobyć dodatkowe Shuriken’y w ilości zmiennej, określonej przez Drużynę.
-
Za postawę fair play oraz systematykę w zajęciach na koniec roku można uzyskać maksymalnie dodatkowo 40 Shuriken’ów
-
Trener może stwierdzić, że w poprzednim miesiącu były trudne warunki i przyznać dodatkowe punkty (wg uznania) dla obecnych Członków Drużyny
-
Na stronie sportplay.pl prowadzony jest miesięczny i roczny ranking osób z największą ilością Shuriken’ów, gdzie używamy inicjałów Członków Drużyny (pierwsze dwie litery imienia + pierwsze dwie litery nazwiska Członka).
-
Pełen ranking jest przedstawiony w arkuszu google na stronie sportplay.pl
-
Operator (Trenerzy) zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu odnośnie Shuriken’ów jeśli stwierdzą na podstawie analizy, że wprowadzone zmiany bardziej motywują do systematycznej i ponadprzeciętnej aktywności fizycznej Członków Drużyny.
§12 ODZIEŻ SPORTOWA
-
Członek drużyny w trakcie treningu powinien być ubrany w odzież treningową, najlepiej przeznaczoną do intensywniejszego użytkowania (nie najnowszą) oraz obuwie sportowe zakrywające palce i pięty, stosowne do panujących warunków atmosferycznych. Trening w sandałach, klapkach albo skarpetkach jest zabroniony. Trening w ubraniu codziennym albo w jeansach jest dozwolony, operator nie ponosi odpowiedzialności za jego zniszczenie, wynikające z charakterystyki i zadań wykonywanych w trakcie treningu.
-
Każdy Członek drużyny będzie miał dostęp i możliwość zakupu strojów treningowych z logotypem i brandingiem drużyny Ninja Kids, dostępnej do zakupu na stronie operatora w pod adresem https://www.sportplay.pl/sklep/ .
-
Zalecamy do użytkowania rękawic i czapek w trakcie treningów.
-
W trakcie treningów nie wolno przebywać w odzieży z elementami powiązanymi z organizacjami o charakterze nacjonalistycznym lub komunistycznym oraz organizacjami nawołującymi do agresji i przemocy.
§13 POSTĘPOWANIE ZE SPRZĘTEM I INFRASTRUKTURĄ ZNAJDUJĄCYM SIĘ W MIEJSCACH TRENINGÓW
-
Sprzęt i infrastruktura zastana musi być wykorzystywana tylko do tych ćwiczeń, do których jest przeznaczona.
-
Użytkowanie sprzętu i infrastruktury zastanej powinno być użytkowane zgodnie z zachowanymi normami i regulaminami obiektów.
-
Wszelkie usterki i uszkodzenia sprzętu oraz infrastruktury, które wystąpiły w wyniku rażącego braku poszanowania oraz niezastosowania się do regulaminów obiektów oraz uwag instruktorów/trenerów, ich naprawą będą obciążeni członkowie drużyny lub ich opiekunowie ustawowi.
§14 UŻYTKOWANIE URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH, MOBILNYCH I TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH.
-
W trakcie treningów zabrania się słuchania muzyki z urządzeń multimedialnych.
-
W trakcie treningów członkowie drużyny nie powinni posiadać telefonów komórkowych (Smartphonów), ponieważ mogą ulec zniszczeniu lub zgubieniu za które Drużyna oraz osoba prowadząca nie ponosi odpowiedzialności.
-
Zezwala się użytkować wszelkiego rodzaju gadżety i akcesoria służące do pomiarów wykonanej pracy podczas treningu m.in – smartwatch, pulsometry, zegarki sportowe i inne. Operator jednocześnie zastrzega, iż nie bierze odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia, zgubienia oraz trwałe uszkodzenia posiadanego sprzętu, zarówno w trakcie jak przed i po treningu.
§15 TRENINGI DRUŻYNY
-
Treningi drużyny prowadzone są wyłącznie przez instruktorów lub trenerów współpracujących z Drużyną .
-
Członkowie drużyny uczestniczą w zajęciach dobrowolnie, na własną odpowiedzialność.
-
Na treningu obowiązują wcześniejsze zapisy. Zapisu można dokonać przez stronę internetową operatora www.sportplay.pl. Strona ta przekieruje dalej do systemu internetowego WODGURU i dalej po wybraniu kalendarza zajęć. W celu aktywacji konta należy zalogować się do konta członka grupy i dokonać ustawień Konta, oraz dokonać zapisu na wybrane zajęcia, uprzednio uiszczając stosowną opłatę w systemie płatności, za karnet lub wejście jednorazowe na trening.
-
Jeżeli Członek drużyny nie może stawić się na zajęcia, na które się zapisał, musi wypisać się z nich w aplikacji mobilnej nie później niż godzinę przed rozpoczęciem zajęć.
-
Liczba osób, które mogą uczestniczyć w zajęciach jest ograniczona. Liczba osób, które mogą uczestniczyć w treningach jest ustalona w zależności od grupy na 10, 15 lub 20 uczestników. Jednakże ostateczną decyzję o ewentualnym przekroczeniu uczestników treningu Drużyna pozostawia instruktorowi bądź trenerowi prowadzącemu dany trening.
-
Drużynie przysługuje prawo rozwiązania lub zmiany terminu prowadzenia ćwiczeń danej grupy po wcześniejszym powiadomieniu o tym Członków drużyny. Powiadomienie nastąpi przez ogłoszenie na stronie internetowej Drużyny, oraz na stronie internetowej systemu zarządzania drużyną, WODGURU i zmiany zapisu do niniejszego regulaminu.
§16 OSOBY POSTRONNE, PRZECHODNIE i INNI
-
Na trening mogą dołączyć tylko osoby zweryfikowane lub takie, które bezpośrednio przed rozpoczęciem treningu zaakceptują w systemie internetowego WODGURU regulamin i wypełnią formularz rejestracyjny znajdujący się w aplikacji lub stronie operatora (www.sportplay.pl).
-
Osoby, które nie zastosują się do zasad z w/w punktów nie będą mogły uczestniczyć w treningach drużyny.
§17 PRZEBIERANIE I SZATNIA
-
W miejscach odbywania się treningów Drużyna nie zapewnia miejsc do przebierania oraz szatni. Zajęcia odbywają się zawsze na świeżym powietrzu. Członkowie drużyny proszeni są o przychodzenie przebranym na treningi, lub przechodzeniu odpowiednio wcześniej przed treningiem aby zmienić strój codzienny na sportowy. Dzięki temu drużyna będzie mogła punktualnie rozpocząć trening.
-
Na treningi nie wolno przynosić maskotek, zabawek, kocyków ani innych przyborów i przyrządów utrudniających realizację zadań treningu, indywidualnie przez członków drużyny oraz całej drużyny treningowej.
-
Zabrania się przynoszenia na treningi przedmiotów niebezpiecznych, a także innych przedmiotów, których posiadanie mogłoby powodować trudności w realizacji planu treningowego i treningu.
-
Zabrania się przynoszenia na trening przedmiotów niebezpiecznych i innych, które mogłyby doprowadzić do uszczerbku na zdrowiu i życiu lub zniszczenia mienia, bądź stanowić zagrożenie dla bezpieczeństwa członków drużyny oraz osób postronnych, w trakcie treningu i w miejscach zbiórki drużyny.
§18 DOPING I INNE ŚRODKI
-
W trakcie zbiórek drużyny oraz na terenach obiektów i lokalizacj, których odbywają się treningi, obowiązuje bezwzględny zakaz palenia tytoniu.
-
W trakcie zbiórek drużyny oraz na terenach obiektów i lokalizacj, których odbywają się treningi, obowiązuje bezwzględny zakaz spożywania alkoholu, środków odurzających, substancji psychotropowych, narkotyków, czy innych podobnych substancji, a także przychodzenia w stanie nietrzeźwości lub po spożyciu alkoholu, w stanie odurzenia lub pod wpływem narkotyków.
§19 KORZYSTANIE Z SYSTEMU WODGURU
-
Każdy Członek drużyny ma dostęp do systemu internetowego WodGuru.
-
Każdy Członek drużyny posiada indywidualne, przypisane tylko do niego konto w ramach systemu WodGuru, w związku z czym Członkowi drużyny nie wolno podawać swojego loginu lub hasła do systemu WodGuru innym Członkom drużyny lub jakimkolwiek innym osobom.
-
System WodGuru przeznaczony jest do usprawnienia organizacji Drużyny oraz umożliwienia Członkom korzystania ze wszystkich udogodnień usług świadczonych przez Operatora.
-
W systemie WodGuru Członek drużyny uzyskuje informacje o:
-
posiadanych karnetach oraz datach ich wygaśnięcia;
-
treningach, w których Członek drużyny uczestniczył, uczestniczy lub będzie uczestniczył;
-
prowadzonej korespondencji w ramach systemu;
-
prowadzonych w ramach Drużyny treningach i zajęciach;
-
dokonywanych w ramach systemu płatnościach, posiadanych środkach finansowych oraz przypisanych do konta źródłach płatności;
-
ogłoszeniach i komunikatach publikowanych w ramach systemu przez Operatora
lub trenera.
-
-
W ramach systemu WodGuru Członek drużyny uzyskuje następujące uprawnienia:
-
wprowadzenie i modyfikacja danych dotyczących osoby Członka;
-
przeglądanie oferty treningów i zajęć w ramach usług świadczonych przez Operatora;
-
zapisywanie się na treningi i zajęcia w ramach drużyny;
-
dokonywanie płatności za karnety i treningi;
-
wypisywanie się z zajęć i treningów;
-
kontaktowanie się z trenerami, innymi Członkami drużyny oraz osobami prowadzącymi zajęcia;
-
uzyskiwanie szybkich informacji na temat odwołania zajęć lub treningów, a także zamknięcia Drużyny.
-
-
System WodGuru dostępny jest również w ramach aplikacji mobilnej, Członek drużyny posiadający urządzenie mobilne z zainstalowaną aplikacją WodGuru może zalogować się w ramach aplikacji danymi przypisanymi do jego konta w systemie, bez konieczności ponownej rejestracji.
-
Członek drużyny zobowiązany jest korzystać z systemu WodGuru zgodnie z jego przeznaczeniem.
-
Członkowi drużyny zabrania się podejmowania działań niepożądanych, za które uznaje
się w szczególności:-
przesyłanie niechcianych lub niepotrzebnych wiadomości (SPAM) w ramach systemu;
-
nagminnego zapisywania się i wypisywania się z zajęć;
-
wysyłania lub innego rodzaju publikowania komunikatów lub wiadomości przedstawiających treści uznawane za obraźliwe lub wulgarne.
-
§20 DANE OSOBOWE
-
Administratorem Danych Osobowych członków drużyny jest Sportplay sp. z o.o. z siedzibą w Mrocznie 70, 13-324 Grodziczno, posiadający NIP: 8771483271, z którym Członek drużyny może kontaktować się listownie pod w/w adresem, mailowo pisząc na adres kontakt@sportplay.pl .
-
Administrator przetwarza następujące kategorie danych: dane identyfikacyjne (takie jak: imię i nazwisko, firmę, NIP, adres IP), dane adresowe (adres zamieszkania, adres do korespondencji), dane kontaktowe (np. adres e-mail, numer telefonu), dane w postaci numeru rachunku bankowego (oraz instytucja finansowa – w przypadku dokonania płatności przelewem).
-
Dane osobowe członków drużyny przetwarzane są w celu: zawierania umów, kupna karnetu oraz realizacji oferowanych przez Operatora drużyn usług oraz ich rozliczenia; wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na Operatorze drużyny; ustalenia, dochodzenia, egzekucji roszczeń lub obrony przed roszczeniami; archiwizacyjnych oraz zapewnienie rozliczalności; a także w celach marketingowych i badania opinii publicznej (o ile Członek drużyny wyraził na to zgodę).
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do rejestracji konta na stronie www.sporplay.pl i w wirtualnej platformie udostępnianej przez Operatora pod adresem https://wod.guru.pl oraz zawarcia Umowy.
-
Dane osobowe członków drużyny, będą przechowywane przez okres:
-
obowiązywania aktywnego karnetu/umowy zawartej z członkiem grupy, a po jej zakończeniu, w związku z obowiązkiem prawnym Operatora wynikającym z powszechnie obowiązujących przepisów prawa (w tym przechowywania dowodów księgowych);
-
niezbędny do dochodzenia roszczeń przez operatora lub obrony przed roszczeniami kierowanymi wobec operatora i osób reprezentujących, na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa, z uwzględnieniem okresów przedawnienia roszczeń określonych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa.
-
Przy przetwarzaniu danych osobowych członków drużyny, Operator przekazuje dane osobowe członków podmiotom przetwarzającym dane w imieniu Operatora uczestniczących w wykonywaniu jego czynności i wspierających w świadczeniu usług (w tym drogą elektroniczną), tj. podmiotom świadczącym usługi płatnicze, doradcze, audytowe, pomoc prawną, podatkową, rachunkową, firmom informatycznym i hostingowym, agencjom reklamowym lub marketingowym, którzy będą przetwarzać dane tylko i wyłącznie w określonych przez Operatora celach, o których mowa powyżej.
-
Członkom drużyny, którzy przekazali WODGURU swoje dane osobowe przysługuje:
-
prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
-
prawo do sprostowania swoich danych;
-
prawo usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym),
-
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
-
prawo do przenoszenia swoich danych do innego administratora;
-
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, w tym profilowania, oraz na potrzeby marketingu bezpośredniego;
-
prawo do cofnięcia zgody w przypadku, gdy Operator będzie przetwarzał dane Członka drużyny w oparciu o zgodę, w dowolnym momencie i w dowolny sposób, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem;
-
prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Członek drużyny uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
§21 REKLAMACJE
-
Reklamacje, związane z zakupieniem karnetów i zawarciem umowy lub świadczeniem usług przez operatora drużyn, Członek może złożyć w formie pisemnej przekazując pismo jednemu z trenerów przed lub po treningu, przesłać na adres siedziby operatora lub na adres poczty elektronicznej kontakt@sportplay.pl.
-
Reklamacje będą rozpatrywane nie później niż w terminie 30 dni od ich otrzymania.
-
Odpowiedź na reklamację udzielana jest w formie pisemnej na adres korespondencyjny wskazany przez zgłaszającego reklamację lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.
-
Członkowi drużyny przysługuje prawo skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez członka , będącego konsumentem, z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
§ 22 POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
-
Operator drużyny “Ninja kids” zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn technicznych, prawnych lub/i organizacyjnych. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie wskazanym przez operatora, nie krótszym niż czternaście dni od momentu udostępnienia członkom drużyny zmienionego Regulaminu. Udostępnienie nowego Regulaminu podaje się do wiadomości poprzez: wyświetlenie odpowiedniego komunikatu w systemie WodGuru, wysłanie nowej treści Regulaminu na adres e-mail wskazany przez członka drużyny przy zawieraniu Umowy lub za pośrednictwem załącznika pdf, dok, i innego formatu tekstowego przesyłanego jako załącznik w wiadomości SMS.
-
Zmiany Regulaminu wiążą członków drużyny, jeżeli zmieniony Regulamin został mu doręczony, a Członek drużyny nie zgodzi się ze zmienionymi zapisami w regulaminie i rozwiąże współpracę w najbliższym terminie wypowiedzenia.
-
W sprawach nieuregulowanych w umowie i Regulaminie stosuje się przepisy prawa cywilnego.
-
Regulamin w niniejszym brzmieniu obowiązuje i ma zastosowanie od dnia 27.09.2021 roku.